Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне четверте звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріально-гуманітарна підтримка та соціальні виплати. Разом – більше 70 відсотків. Зокрема, зафіксовано близько 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО щодо призначення та виплати державних грошових допомог та більше 10 – щодо надання грошової або гуманітарної допомоги.
Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та надання певного соціального статусу.
Питань ЖКГ надійшло 30. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро-, газо- і водопостачання, а також прохання здійснити ремонт ліфтів у Полтаві, забезпечити належне обслуговування багатоквартирних житлових будинків і зауваження щодо нарахуваної заборгованості за комунальні послуги.
Серед іншого можна виокремити звернення щодо необхідності завершення процесів декомунізації в області – 22 та сфери охорони здоров’я – 14 звернень.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Зіньківської, Лубенської та Щербанівської ТГ.
Із 164 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.