• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Е-запис до сервісних центрів МВС: нова послідовність дій для зручності громадян

09 червня 2025, 15:33

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Сервісний Мвс

Для покращення здійснення онлайн-запису на послуги сервісних центрів МВС внесено зміни в систему Е-запис. Відтепер крайньою для запису датою є 21-ий день, який стає доступний кожного нового дня о 06:00.

«Для зручності наших відвідувачів, змінено послідовність кроків при реєстрації в Е-записі. Спочатку обирається послуга, далі на карті з’являється перелік сервісних центрів МВС по всій країні, у який особа може спланувати візит. За наявності вільних записів – сервісний центр МВС позначається зеленим «кружечком», якщо відсутній – сірим. Після цього відображається календар, де жирним шрифтом виділено дати, на які можна здійснити хоча б один запис», – зазначає заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко.

Кількість записів лімітована. Для фізичної особи доступно 4 реєстрації через Е-запис на місяць. Для юридичних осіб встановлений ліміт 4 записи на поточний день.

Також реєстрація на послуги сервісних центрів МВС здійснюється через термінал, розташований в сервісному центрі МВС. Запис відбувається день в день, тобто у день звернення громадянин реєструється в терміналі самообслуговування і цього ж дня отримує послугу. Для фізичних осіб визначений ліміт реєстрацій через термінал – 4 впродовж місяця. Юридичні особи можуть здійснити не більше 6 реєстрацій на день.

Часто стаються випадки, коли громадяни скасовують свої записи. Звертаємо увагу, що скасовані записи також враховуються у загальну кількість записів, доступних на місяць для фізичних і на добу – для юридичних осіб.

Якщо перевищено кількість записів, на екрані виводиться повідомлення «Вами перевищено ліміт реєстрацій на поточний місяць» для фізичних осіб та «Вами перевищено ліміт реєстрацій на поточний день» для юридичних осіб.

Ліміти на кількість доступних реєстрацій обнуляються системою автоматично: фізичним особам – з настанням нового календарного місяця, юридичним особам – з настанням нової доби.

Важлива інформація для осіб, які складають іспити

Діють обмеження щодо інтервалу записів на послуги зі складання іспитів. Якщо громадянин не склав теоретичний чи практичний іспит, наступна спроба доступна не раніше, ніж через 10 календарних днів, котрі обраховуються починаючи з наступного дня після складання іспиту.

З огляду на зазначене, інтервал запису на іспит складає не менше десяти днів. Тобто якщо запис здійснено, до прикладу, 10 червня, то наступний запис можливо здійснити не раніше, ніж на 21 червня. При спробі здійснити запис раніше 10 днів, на екрані виводиться повідомлення «Інтервал запису на складання іспиту складає менше 10 календарних днів».

При цьому, у разі скасування такого запису з будь-яких причин – самостійно, автоскасування у зв’язку з неявкою або скасування адміністратором – таке 10-денне обмеження знімається та можливість повторної реєстрації на іспит поновлюється.

Алгоритм скасування запису

Важливо своєчасно скасовувати записи. Це можливо здійснити трьома способами.

1. Самостійне скасування через онлайн-сервіс. Якщо з якихось причин громадянин не може прибути в сервісний центр МВС для отримання послуги, йому потрібно скасувати свою онлайн-реєстрацію. Зробити це можна у системі Е-запис не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання послуги, вказаного під час реєстрації.

2. Автоскасування у зв’язку із неявкою до робочого місця адміністратора. У такому випадку запис скасовується системою автоматично.

3. Скасування адміністратором у разі встановлення обставин, що унеможливлюють надання послуг. Наприклад, у разі, якщо громадянин звернувся для отримання послуги з неповним пакетом документів. Також у разі виявлення розбіжностей інформації, зазначеної у записі, з відомостями, які містяться в документах, у наданні послуги буде відмовлено, оскільки запис в чергу є індивідуальним.

У яких випадках система блокує можливість запису для отримання послуг

Фізична особа протягом місяця може здійснити 4 онлайн-записи для отримання послуг. Якщо  суб’єкт звернення протягом поточного місяця 4 рази реєструвався та не з’являвся до робочого місця, за яким мала даватися послуга, подальша можливість здійснення реєстрації за допомогою онлайн-сервісу блокується.

Можливість здійснення онлайн-реєстрації поновлюється за умови особистого звернення клієнта до сервісного центру МВС, куди було здійснено останній запис онлайн.

Як працює система Е-запису під час повітряної тривоги

Під час оголошення сигналу «повітряна тривога» надання послуг (у тому числі – виклик до робочих місць) у тих сервісних центрах МВС, які не мають можливості обслуговувати клієнтів в укритті, призупиняється. Після оголошення сигналу відбою обслуговування продовжується з того запису, на якому зупинилися під час тривоги.

У сервісних центрах МВС, де передбачена можливість роботи в укритті, обслуговування громадян здійснюється у звичному режимі навіть під час повітряної тривоги.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

Поділитись

Теги

регіональний сервісний центр

Новина за темою

Сервісні центри МВС розпочали реєстрацію великотоннажного та іншого технологічного транспорту
09/06/2025
Хочете виїхати за кордон на авто, яке вам не належить? Пояснюємо, як діяти правильно
09/06/2025
Розширено можливості державної реєстрації та тимчасового обліку гуманітарних авто
09/06/2025

Останні новини

Більше новин
Володимир Когут долучився до форуму «Права людини: взаємодія заради гідності» Володимир Когут долучився до форуму «Права людини: взаємодія заради гідності»
17/06/2025
Сервісні центри МВС розпочали реєстрацію великотоннажного та іншого технологічного транспорту
17/06/2025
Антон Чубенко взяв участь у засіданні постійної комісії облради з питань освіти, науки та культури
17/06/2025
Команда Департаменту агропромислового розвитку провела онлайн-зустріч з міжнародними партнерами
17/06/2025
Програма «єРобота»: 169 підприємців із Полтавщини отримали гранти на розвиток власної справи
17/06/2025
Поради від Державної служби України з надзвичайних ситуацій та медичного батальйону «Госпітальєри»
17/06/2025
В ДСЗН провели нараду з управліннями соцзахисту
17/06/2025
Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей приватизації об'єктів державної та комунальної власності, переданих в оренду
17/06/2025
НТЦ обласного центру: продовжуємо тренінгову роботу з протидії домашньому насильству
17/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту