• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Деякі аспекти фінансового контролю у діяльності публічних службовців

23 червня 2025, 09:29

  • Апарат
1 (3)

У Полтавській обласній військовій адміністрації в межах забезпечення взаємодії щодо ефективності, прозорості та доброчесності роботи органів влади зауважили щодо деяких аспектів фінансового контролю у діяльності публічних службовців.

Посадові особи та державні службовці облвійськадміністрації, райвійськадміністрацій та окремі категорії працівників підприємств, установ, організацій Полтавської області, які претендують на посади, пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування чи прирівняні до них Законом України «Про запобігання корупції» (Закон), зобов’язані подавати декларацію «кандидата на посаду».

 

При цьому деякі особи, що подали такі декларації, за фактом жодного разу не призначались на посади, водночас в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр) залишались всі подані ними декларації, оскільки строки їх зберігання та видалення не були визначені.

З метою врегулювання цих обставин розроблено алгоритм, що встановлює строки зберігання таких декларацій в Реєстрі і процедуру їх видалення.

Відтепер, якщо особа подавала до Реєстру виключно декларації „кандидата на посаду”, їх можливо видалити з публічної частини Реєстру за одночасно двох умов:

      -  якщо особа не виконувала та не виконує функцій держави або місцевого самоврядування або прирівняної до такої діяльності;

      -  якщо з дати подачі декларації спливло два роки.

        Видалення декларацій здійснюється Національним агентством з питань запобігання корупції виключно за заявою особи, яка їх подавала. У заяві зазначаються:

        прізвище, ім’я та по батькові (за наявності);

        адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування);

        реквізити документа, що посвідчує особу;

        реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);

        унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);

        інформація, що після подання до Реєстру декларації кандидата на посаду     заявник не виконував та не виконує зазначених функцій (діяльності).

        До заяви обов’язково додається актуальна станом на дату надсилання заяви копія трудової книжки (у разі її наявності).

Слід зазначити, що якщо особа виконувала та/або виконує зазначені вище функції (діяльність), то видалення документів з Реєстру здійснюється на загальних підставах, тобто через п’ять років після припинення виконання особою таких функцій (діяльності). При цьому остання подана такою особою декларація зберігається в Реєстрі безстроково.

 

Поділитись

Теги

апарат

Новина за темою

Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування підвищили кваліфікацію за програмою «Професійне вигорання: причини виникнення та шляхи усунення»
23/06/2025
Алгоритм отримання довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб
23/06/2025
У Полтавському РЦПК для представників органів влади провели навчання за програмою «Сприйняття змін»
23/06/2025

Останні новини

Більше новин
Учасниці з Полтавщини здобули два переможні місця у фінальному етапі Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів Учасниці з Полтавщини здобули два переможні місця у фінальному етапі Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів
09/07/2025
В ДСЗН провели робочу нараду з ГУ Пенсійного фонду в Полтавській області
09/07/2025
Антон Чубенко, Сергій Жадан та Аліна Коваль провели спільний брифінг (відео)
09/07/2025
Володимир Когут зустрівся з військовослужбовцями «Хартії»
09/07/2025
Презентація фільму «Архів тиші» в Полтавському краєзнавчому музеї імені Василя Кричевського вже завтра
09/07/2025
Віталій Коваль: Мінагрополітики продовжує активно працювати над сталим розвитком села та підтримкою фермерів
09/07/2025
Відбулася регіональна рада професійної освіти (стейкхолдерів)
09/07/2025
Володимир Когут відзначив поліцейських Полтавщини з нагоди 10-ї річниці створення Національної поліції України
09/07/2025
Мікрогрант до 20 000 грн для ветеранів на власну справу
09/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту