• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За перше півріччя 2025 року до контактного центру надійшло більше 4 тис. звернень

14 липня 2025, 10:14

  • Апарат
Контакт Центр

За пів року обласний контакт-центр при Полтавській ОВА опрацював близько 3 тис. дзвінків та понад 4 тис. звернень. Переважно заявників турбували питання щодо житлово-комунального господарства та соціальної сфери. Про це розповів т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут.

Більше 80 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. У переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення – всього близько 750.

Від початку року спостерігається стабільна тенденція – домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – 1,3 тис., або кожне третє звернення. Переважали прохання, щодо призначення і виплати різного виду державної грошової підтримки – більше 600, у тому числі для ВПО – майже 200, а також надання гуманітарної і матеріальної допомоги – близько 500 заяв.

Не менш важливою є тема житлово-комунального господарства області. Майже 20 відсотків або близько 900 звернень стосувалося саме даної тематики. Як правило, переважали зауваження користувачів комунальними послугами щодо їх неякісного надання чи відсутності. Насамперед, електропостачання – кожне третє повідомлення цієї тематики. Газу, опалення чи води – понад 130 скарг.

Серед іншого, досить частими були прохання про врегулювання різноманітних ситуацій у сфері охорони здоров’я, благоустрою, аграрної політики та декомунізації.
Лідерами за кількістю звернень, традиційно, стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.

Близько 85 відсотків заяв та скарг було опрацьовано місцевими громадами та органами влади. Заявникам надіслано письмові відповіді з роз’ясненнями, практично кожне шосте – вирішено позитивно. Зафіксовано понад 40 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

Поділитись

Теги

контакт-центр
Володимир Когут

Новина за темою

Продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА
14/07/2025
За 5 місяців цього року до Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 200 звернень з питань благоустрою
14/07/2025
За підсумками квітня контактним центром було опрацьовано близько 700 звернень
14/07/2025

Останні новини

Більше новин
Як запобігти харчовим отруєнням влітку Як запобігти харчовим отруєнням влітку
14/07/2025
50 тисяч дронів: як держава купує техніку для війська через Prozorro Market
14/07/2025
Полтавські веслувальники привезли 4 медалі з чемпіонату України
14/07/2025
Полтавщина представила 33 інвестпроєкти на міжнародній конференції в Римі
14/07/2025
Новий формат навчання для українських дітей за кордоном
14/07/2025
«Рух без бар'єрів» отримає підтримку від Бельгійського агентства з розвитку Enabel
14/07/2025
У червні на споживчому ринку Полтавщини здешевшали деякі товари
14/07/2025
Для державних службовців обласної військової адміністрації організовано тренінги у рамках програми «Основи обробки даних в МS Excel»
14/07/2025
Сервісний центр МВС запрошує вмотивованих, активних та ініціативних людей, зокрема ветеранів до своєї команди
14/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту