22 липня 2025, 09:49
У цей період дорожня інфраструктура зазнає критичного навантаження. Перевантажений транспорт деформує дорожнє покриття, що призводить до передчасного руйнування доріг.
“Ми закликаємо всіх перевізників діяти відповідально. Сьогодні, коли триває повномасштабна війна, бюджетні кошти мають працювати передусім на оборону, а не на ліквідацію наслідків недоброчесності. Ми маємо забезпечити чесний і прозорий ринок вантажних перевезень, де всі грають за однаковими правилами”, – наголосив заступник Міністра розвитку громад та територій України Костянтин Ковальчук.
Дотримання габаритно-вагових норм на дорогах пильнує Державна служба з безпеки на транспорті (ДСБТ). Наразі фахівці служби у взаємодії з органами місцевого самоврядування сфокусовані на основних логістичних маршрутах південних регіонах – передусім у тих точках, де зараз найбільший трафік зернової продукції.
Також Мінрозвитку активно працює над покращенням роботи систем автоматичного габаритно-вагового контролю. Йдеться про WIM-комплекси – сучасні технологічні рішення, які дозволяють фіксувати перевантаження без участі інспектора, мінімізуючи корупційні ризики та людський фактор. Наразі Мінрозвитку спільно з ДСБТ та Агентством відновлення веде роботу над удосконаленням нормативно-правової бази для ефективної роботи наявних WIM-комплексів та масштабування таких систем у регіонах.
Підпишіться, щоб отримувати листи.