• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

В облвійськадміністрації наголосили щодо врегулювання механізму повернення вилучених декларацій державних службовців до публічної частини Реєстру декларацій

11 серпня 2025, 09:49

  • Апарат
Важливо (10)

У Полтавській обласній військовій адміністрації в межах забезпечення взаємодії щодо ефективності, прозорості та доброчесності роботи органів влади зауважили щодо врегулювання механізму повернення декларацій до публічної частини Реєстру декларацій.

Через повномасштабне вторгнення Національним агентством з питань запобігання корупції (НАЗК) було запроваджено додаткові заходи безпеки стосовно декларантів задля дотримання балансу прозорості інформації і безпеки громадян – деякі категорії декларантів мали право на вилучення декларцій з публічної частини Реєстру декларацій.

Однак, через відсутність механізму повернення декларацій у відкритий доступ через припинення існування обставин, на підставі яких такі декларації були вилучені виникла необхідність врегулювання цього питання.

Перш за все, варто нагадати, що абсолютно всі вилучені декларації буде повернуто у відкритий доступ Реєстру з наступного дня після припинення або скасування воєнного стану. Разом з тим, декларації можуть бути відкриті і до завершення дії воєнного стану.

Обов’язковою умовою для ініціювання питання про повернення декларацій у відкритий доступ має бути відсутність жодної з підстав, передбачених частинами 7–14 статті 45 Закону України „Про запобігання корупції”.

Розглянемо декілька типових ситуацій:

  1. Якщо декларант продовжує працювати у тому самому органі, керівник якого і ініціював вилучення декларації то ініціювати повернення декларації до відкритого доступу може керівник або заступник керівника державного органу чи військового формування, де працює декларант.
  2. Якщо ініціював вилучення декларації керівник одного органу, а тепер декларант працює в іншому органі, в такому випадку, ініціювати повернення декларацій у відкритий доступ може керівник або заступник керівника того органу, де людина працює зараз, навіть якщо вилучення декларації ініціював керівник іншого органу. При цьому новий керівник декларанта має бути в переліку ініціаторів.
  3. Якщо декларант вже не працює і не служить в жодному державному органі чи військовому формуванні то ініціювати таке подання має керівник або заступник керівника того органу, який ініціював вилучення декларацій з відкритого доступу.

Ініціатор має право направити до НАЗК повідомлення за формою, передбаченою Порядком вилучення з відкритого доступу декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у додатку до повідомлення надається список декларантів, декларації яких підлягають поверненню у відкритий доступ.

Повідомлення і додаток до нього має бути підписаний ініціатором і скріплений печаткою органу. Додаток до повідомлення надається також на електронному носієві інформації.

За результатами розгляду повідомлення, у разі відповідності його вказаним вимогам і можливості ідентифікувати осіб, зазначених в ньому, НАЗК скасовує заходи безпеки та повертає декларації у відкритий доступ.

Поділитись

Теги

апарат
державні службовці
декларації

Новина за темою

Обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування
11/08/2025
Питання комунального господарства – найбільш нагальні у 2025 році
11/08/2025
Полтавська ОВА висловлює співчуття з приводу передчасної смерті Сергія Кібенка
11/08/2025

Останні новини

Більше новин
#Тияк: Ніколи не здавайся #Тияк: Ніколи не здавайся
18/08/2025
«Пліч-о-пліч: згуртовані громади» – дайджест новин
18/08/2025
Володимир Зеленський удостоїв медалями «Захиснику Вітчизни» п'ятьох рятувальників із Полтавщини
18/08/2025
Step In Export: знайдіть свого менеджера з експорту серед молодих фахівців
18/08/2025
5 медалей завоювали юні боксери з Полтавщини на чемпіонаті України
18/08/2025
30 серпня в Полтаві відбудеться забіг «Шаную воїнів. Біжу за Героїв України»
18/08/2025
Програма Polaris запрошує громади до партнерства для реалізації проєкту щодо виїзного (мобільного) обслуговування при наданні публічних послуг
18/08/2025
Збираємо першокласників до школи — отримуйте 5 000 грн допомоги в Дії
18/08/2025
На Полтавщині тривають ремонти автомобільних доріг
18/08/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту