Традиційно, дану тематику формують два основні блоки – безпосередньо отримання комунальних послуг споживачами – більше 500 заяв та здійснення оплати за них – близько 200.
Так, кожна третя скарга стосується надання неякісної послуги електропостачання. Далі слідують вимоги забезпечити жителів області якісною послугою водопостачання – 152, газом та теплом – 70.
Досить часто невчасно чи невірно подані покази лічильників, нараховані суми боргу, від’єднання від мереж викликають непорозуміння між споживачами та надавачами комунальних послуг. Таких конфліктних випадків уже зафіксовано майже 200. Для об’єктивного вивчення ситуації залучаються фахівці НКРЕКП або Держенергонагляду.
Меншу частину цього блоку питань становлять заяви жителів багатоквартирних житлових будинків, насамперед обласного центру, щодо обслуговування або ремонту ліфтів – 71, фасадів чи внутрішніх будинкових мереж – 60 та прибудинкових територій – 37.
Полтава утримує беззаперечну першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – 620 або кожне друге. З Кременчуцької ТГ – кожне сьоме.
Про результати розгляду усіх заявників проінформовано. Практично кожне п’яте питання – вирішено позитивно.
Робота в даному напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово) та зафіксувати своє питання.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.