Кожне третє питання стосувалося проблематики у сфері ЖКГ. У тому числі майже 20 щодо відсутності водопостачання в Карлівці. Враховуючи повідомлення від працівників місцевої музичної школи про затримки з виплатою заробітної плати, жителі Карлівської громади протягом тижня були в числі найактивніших – близько 30 скарг.
Кожне шосте звернення стосувалося соціальної сфери. Найбільше заяв надійшло щодо соціальних виплат та пільг.
Нагальними для вирішення залишаються окремі питання зі сфери декомунізації, оплати праці, благоустрою, охорони здоров’я та освіти. Разом більше 30 заяв.
Традиційно, більш активними є жителі Полтавської громади – кожне третє звернення. Окрім Карлівської, також, були непоодинокі дзвінки з Кременчуцької, Миргородської та Семенівської ТГ.
Із 149 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 70 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне восьме вирішено позитивно. Зафіксовано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.